Početno vrijeme je jedan od važnih parametara za postavljanje aukcije.Znači ako si postavio u ponedjeljak u 16 sati a aukcija traje 7 dana ona završava isto u 16 h ponedjeljak. A ako znamo da je najveći broj korisnika aukcijskih stranica na njima između 14 i 22 sata ,onda smo donekle pogodili vrijeme.Najoptimalnije vrijeme bib bilo negdje između 18 i 21 h.Posebno obratiti pažnju na datum isteka aukcije ,da se nebi podudarala sa nekim važnim događajem ili završavala onog dana kada je minimum korisnika pred računalima,primjer blagdani,važne utakmice ili neki drugi događaj koji im više zaokuplja pažnju.
Naslov aukcije je prevažna stavka,on je uz sliku prvi kontakt sa mogućim kupcem.Zato naslov mora biti taj koji će ga privući.Slika kao drugi dio te važne stavke mora biti kvalitetna ,čista i obrađena na način da svojom veličinom se dugo ne učitaje.
Opis predmeta nekima nije važan ,ali to je isto tako bitna stavka.Treba izgubiti malo vremena i produžiti sliku,tj ,opisati jer slika ne može što mogu riječi.Navesti o čemu se radi ,koje su vrline,koja je prava cijena,gdje se može nabaviti,navest ako postoji nedostatak.Dobar opis je skoro bezvrijedan bez slike ,ali slika je puno vrijednja sa dobrim opisom.
Slika ima veliki psihološki učinak,dobra slika govori da je prodavač pošten pri izlaganju onoga što prodaje ,dok loša probuđuje sumnju da nešto želi sakriti.
Odabir kategorije u koju stavljate aukciju je bitan iz razloga što ako to pravilno učinite više ljudi će pogledati jer upravo to i traže.Zato pripazite na pravilnu kategoriju onoga što izlažete.
Koju cijenu postaviti ,nisku npr 1 kuna ili opciju kupi odmah ili neku realnu početnu cijenu kao npr 20 kn za predmet koji ide do 70 kn.,ovisi o puno faktora.Jedan od njih je namjera zbog koje ste izašli na aukcije.Ako je ona brzo prodati ,onada je opcija 1 kn najbolja,ako želite dostići cijenu koja je po vama poštena ,a ne žuri vam se onda je opcija kupi odmah najbolja za vas.S tim da stvar mora biti jeftinija od sličnih ili istih na online prodaji,poželjno da je rijetka ili vrlo tražena..Ova treća opcija je najzahtjevnija trebate se početno bar donekle osigurati da ne date predmet skoro besplatno .Najmanje puta će biti bidana ,zbog toga se ona savjetuje samo znalcima ,onima koji poznaju načine kako dovesti predmet u fokus zanimanja i postići izvrsnu cijenu.
Tu pomaže predhodna djelatnost ,tj stvoreno ime na određenom aukcijskm siteu,poznavanje SEO ,načina reklamiranja svog predmeta i sve posloženo pravilno po onim naputcima na početku teksta.
Optimalno bi bilo da aukcije završavaju u dane vikenda ,naročito kad je loše vrijeme ,kiša itd ili u najgoru ruku ponedjeljak i to u večernjim satima.
Shipping -cijena dostave mora biti realna i prilagođena predmetu koji se prodaje,ne pokušavati zaraditi dodatno na tome jer je to kratkotrajnog vijeka i više se izgubi u konačnici nego što je ta kratkoročna sitna zarada.
Pripaziti na ambalažu koja podiže ili spušta cijenu.Najidealnije je orginalna ambalaža ,što govori da je roba sigurna nije oštećena,u transportu će biti manje problema ,teže će se oštetiti,i daje vjerodostojnost predmetu koji se prodaje.
Ako se ozbiljno bavite aukcijama obvezno koristite dodatne usluge koje će vam se stopostotno isplatiti,kao više slika,istaknuti proizvod,podebljani naslov itd.
Broj pogleda na aukcijama ima svoju psihološku funkciju,što više pogleda to potencijalnim kupcima govori da stvar ima veću vrijednost ,čim je toliko zanimljiva.Tu glavnu ulogu igrate vi sa reklamom,( SEO) pozivanjem prijatelja ili ako samostalno izgubite malo vremena pa ulazite više puta da bi povečali broj pogleda.
Naslov aukcije je prevažna stavka,on je uz sliku prvi kontakt sa mogućim kupcem.Zato naslov mora biti taj koji će ga privući.Slika kao drugi dio te važne stavke mora biti kvalitetna ,čista i obrađena na način da svojom veličinom se dugo ne učitaje.
Opis predmeta nekima nije važan ,ali to je isto tako bitna stavka.Treba izgubiti malo vremena i produžiti sliku,tj ,opisati jer slika ne može što mogu riječi.Navesti o čemu se radi ,koje su vrline,koja je prava cijena,gdje se može nabaviti,navest ako postoji nedostatak.Dobar opis je skoro bezvrijedan bez slike ,ali slika je puno vrijednja sa dobrim opisom.
Slika ima veliki psihološki učinak,dobra slika govori da je prodavač pošten pri izlaganju onoga što prodaje ,dok loša probuđuje sumnju da nešto želi sakriti.
Odabir kategorije u koju stavljate aukciju je bitan iz razloga što ako to pravilno učinite više ljudi će pogledati jer upravo to i traže.Zato pripazite na pravilnu kategoriju onoga što izlažete.
Koju cijenu postaviti ,nisku npr 1 kuna ili opciju kupi odmah ili neku realnu početnu cijenu kao npr 20 kn za predmet koji ide do 70 kn.,ovisi o puno faktora.Jedan od njih je namjera zbog koje ste izašli na aukcije.Ako je ona brzo prodati ,onada je opcija 1 kn najbolja,ako želite dostići cijenu koja je po vama poštena ,a ne žuri vam se onda je opcija kupi odmah najbolja za vas.S tim da stvar mora biti jeftinija od sličnih ili istih na online prodaji,poželjno da je rijetka ili vrlo tražena..Ova treća opcija je najzahtjevnija trebate se početno bar donekle osigurati da ne date predmet skoro besplatno .Najmanje puta će biti bidana ,zbog toga se ona savjetuje samo znalcima ,onima koji poznaju načine kako dovesti predmet u fokus zanimanja i postići izvrsnu cijenu.
Tu pomaže predhodna djelatnost ,tj stvoreno ime na određenom aukcijskm siteu,poznavanje SEO ,načina reklamiranja svog predmeta i sve posloženo pravilno po onim naputcima na početku teksta.
Optimalno bi bilo da aukcije završavaju u dane vikenda ,naročito kad je loše vrijeme ,kiša itd ili u najgoru ruku ponedjeljak i to u večernjim satima.
Shipping -cijena dostave mora biti realna i prilagođena predmetu koji se prodaje,ne pokušavati zaraditi dodatno na tome jer je to kratkotrajnog vijeka i više se izgubi u konačnici nego što je ta kratkoročna sitna zarada.
Pripaziti na ambalažu koja podiže ili spušta cijenu.Najidealnije je orginalna ambalaža ,što govori da je roba sigurna nije oštećena,u transportu će biti manje problema ,teže će se oštetiti,i daje vjerodostojnost predmetu koji se prodaje.
Ako se ozbiljno bavite aukcijama obvezno koristite dodatne usluge koje će vam se stopostotno isplatiti,kao više slika,istaknuti proizvod,podebljani naslov itd.
Broj pogleda na aukcijama ima svoju psihološku funkciju,što više pogleda to potencijalnim kupcima govori da stvar ima veću vrijednost ,čim je toliko zanimljiva.Tu glavnu ulogu igrate vi sa reklamom,( SEO) pozivanjem prijatelja ili ako samostalno izgubite malo vremena pa ulazite više puta da bi povečali broj pogleda.
Nema komentara:
Objavi komentar
komentirajte,pitajte,ocjenjujte,sudjelujte u stvaranju bloga