Staviti se u kožu kupca i pokušati razmišljati kao on.
Što god više personalizirate predmet imate više šanse za prodaju,napišite gdje ste ga nabavili,zašto ga prodajete,
FOTOGRAFIJE
Kvaliteta,način na koji je predmet uslikan,obrada fotografije ,zumiranje djela kojeg želite naglasiti itd
NASLOV-PODNASLOV
Koristiti uskličnike ili ++++ ,zvjezdice da bi istaknuli naslov,zainteresirajte moguće kupce
Podnaslov ili opis je vrlo važna stavka.Pružiti što više podataka,pomognite kupcu da na osnovi toga donese odluku o kupnji
Potpuno nove stvari u orginalnom pakiranju se najbolje prodaju
Ljudi najviše vole markirane stvari,obvezno istaknuti brend
1-napraviti video ,staviti ga na you tube i reklamirati se
2-društvene mreže.linkovi
3-stvoriti brend ,ime
4-Ponuditi besplatnu stvar uz aukcije npr. nešto korisno ,svakodnevne ili pristaju uz prodaju
Kupcima pokazati svoj integritet,prodani broj predmeta,ocjene,kvalitetu itd
Komunikacija sa kupcom ,čestitke na kupnji,izvještaj o pošiljci itd
Povijest predmeta u kolekcionarstvu je vrlo važna stavka
TRIK
Zajednička prodaja,dva prodavača rade skupa jedan drži visoku cijenu
Male ali skupe stvari najbolji način zarade
besplatna poštarina -uvijek pali
istraživanje o predmetu koji postavljate-da li postoji potražnja ,upišite ključne riječi i vidite koliko su raširene,istražite za koliko je taj predmet u zadnje vrijeme otišao
Postavite vaš predmet u pravu kategoriju
Kod opisa predmeta koristite ključne riječi
Otvoriti besplatnu stranicu o sebi kao prodavaču i onome što prodajete i na kojoj se možete promovirati
objasniti zašto je vaš proizvod bolji od drugih
odlučiti koja je minimalna cijena po kojoj bi prodali
istaknuti da ćete pri slanju osigurati proizvod,i pri pakiranju da ćetepoduzeti sve mjere opreza
ambalažu u kojoj ćete poslati opisatti
dati kupcu jamstvo o povratu novca u slučaju da nije onako kako ste napisali
¸Obratiti pažnju na nepravilno napisane riječi kao što su npr bolje,umjesto boje,ako ljudi ne mogu pronaći stavku ona automatski ima nižu cijenu.
Uvijek uzeti u obzir dodatne troškove kao što su poštarina itd.
Uvijek provjeriti cijenu negdje drugdje online,jer na aukcijama ne mora biti najjeftinije
I za kraj zapamtite
Sve što se događa na aukcijama , događa se u poslijednim minutama
Što god više personalizirate predmet imate više šanse za prodaju,napišite gdje ste ga nabavili,zašto ga prodajete,
FOTOGRAFIJE
Kvaliteta,način na koji je predmet uslikan,obrada fotografije ,zumiranje djela kojeg želite naglasiti itd
NASLOV-PODNASLOV
Koristiti uskličnike ili ++++ ,zvjezdice da bi istaknuli naslov,zainteresirajte moguće kupce
Podnaslov ili opis je vrlo važna stavka.Pružiti što više podataka,pomognite kupcu da na osnovi toga donese odluku o kupnji
Potpuno nove stvari u orginalnom pakiranju se najbolje prodaju
Ljudi najviše vole markirane stvari,obvezno istaknuti brend
1-napraviti video ,staviti ga na you tube i reklamirati se
2-društvene mreže.linkovi
3-stvoriti brend ,ime
4-Ponuditi besplatnu stvar uz aukcije npr. nešto korisno ,svakodnevne ili pristaju uz prodaju
Kupcima pokazati svoj integritet,prodani broj predmeta,ocjene,kvalitetu itd
Komunikacija sa kupcom ,čestitke na kupnji,izvještaj o pošiljci itd
Povijest predmeta u kolekcionarstvu je vrlo važna stavka
TRIK
Zajednička prodaja,dva prodavača rade skupa jedan drži visoku cijenu
Male ali skupe stvari najbolji način zarade
besplatna poštarina -uvijek pali
istraživanje o predmetu koji postavljate-da li postoji potražnja ,upišite ključne riječi i vidite koliko su raširene,istražite za koliko je taj predmet u zadnje vrijeme otišao
Postavite vaš predmet u pravu kategoriju
Kod opisa predmeta koristite ključne riječi
Otvoriti besplatnu stranicu o sebi kao prodavaču i onome što prodajete i na kojoj se možete promovirati
objasniti zašto je vaš proizvod bolji od drugih
odlučiti koja je minimalna cijena po kojoj bi prodali
istaknuti da ćete pri slanju osigurati proizvod,i pri pakiranju da ćetepoduzeti sve mjere opreza
ambalažu u kojoj ćete poslati opisatti
dati kupcu jamstvo o povratu novca u slučaju da nije onako kako ste napisali
¸Obratiti pažnju na nepravilno napisane riječi kao što su npr bolje,umjesto boje,ako ljudi ne mogu pronaći stavku ona automatski ima nižu cijenu.
Uvijek uzeti u obzir dodatne troškove kao što su poštarina itd.
Uvijek provjeriti cijenu negdje drugdje online,jer na aukcijama ne mora biti najjeftinije
I za kraj zapamtite
Sve što se događa na aukcijama , događa se u poslijednim minutama
Nema komentara:
Objavi komentar
komentirajte,pitajte,ocjenjujte,sudjelujte u stvaranju bloga