ponedjeljak, 30. travnja 2012.

ZA POČETNIKE

Jedan od najmudrijih savjeta koji sam dobio kad sam ušao igrom slučaja u vode kolekcionarstva bio je -PRIJE NEGO ŠTO INVESTIRAŠ U PREDMET ,KUP KNJIGU.
U prijevodu ,najprije uloži u znanje a nakon toga u predmete .Jer znanje je osnova svega u ovom hobiju ili za neke poslu.
Drugi savjet koji sam dobio je najprije pokušaj dobiti besplatno ,bez obzira na vrijednost ,na tome ćeš se najbolje naučiti..Neka bude bezvrijedno ,ali drugi put kad naiđeš na istu stvar znat ćeš je prepoznati.
Treći koji je odredio moj put" učlanjivanje " u udrugu kolekcionara ,gdje sam stekao mnoštvo poznanika i stalno sam  u kontaktu sa osobama punim znanja kojima ga redovito "kradem".
Ako ulaziš u ovo kao posao , tražiš šansu da zaradiš ,prva i osnovna stvar koju moraš znati je nikad ali baš nikad ne govori istinu.
Ne u tom smislu da lažeš , nego je čuvaj samo za sebe.
Primjer - ako tražiš od nekoga da ti pokloni kovanicu,markicu ili značku ,a napomenuo si mu da si trgovac ,ne samo da ih nećeš dobiti ,nego će to cijeniti toliko da će te glava zaboliti.Ljudi u tom trenu razmišljaju koliko ćeš ti zaraditi , e nećeš na meni ,nađi neku drugu budalu,razmišljaju u sebi.
Ako pak kažeš ,skupljam to i to ,velika je vjerojatnost da ćeš dobiti besplatno ili uz neznatnu cijenu.
Vidiš  da se cijela istina ne isplati.
KNJIGA ZNANJA 

Nema komentara:

Objavi komentar

komentirajte,pitajte,ocjenjujte,sudjelujte u stvaranju bloga

SPLIT